Jobb, studier og ….

vekta på nakken

En liten oppdatering fra meg:

Nå føler jeg at jeg har litt dårlig tid. Ting kommer i veien for planene som var så flott lagt! Men så ser jeg at andre også har har det sånn. SÅ deilig!Da er jeg ikke alene. Vel, nå skal det ihvertfall jobbes, når jeg blir frisk og rask igjen. For nå må det bare gjøres.

Håper å komme litt i forkant igjen så vekten på nakken blir litt mindre. Jeg har to elever som har «Prosjekt til fordypning» hos meg, samt akkurat ferdig med 1. års student fra hioa, og de trengte alle en god del jobb fra meg, selv om jeg har fått mye gjort på biblioteket da. Liker dette med studenter…veldig bra greie, og mine flotte elever! De vokser i kunnskap og selvtillit, og vips så går de påbygg selv om ingen trodde de ville klart det! Sånt er gøy!

Det er med andre ord mye kamp om oppmerksomheten for tiden! Heia studier, heia studiene….pes!

Legg igjen en kommentar

